CON PILOTO DIESTRO, NO HAY MAR SINIESTRO

dijous, 8 de gener del 2015

El Ilustrador de Barcos

Fa bastants mesos que vaig rebre un mail signat per Roberto Hernández el “Ilustrador de Barcos”, en el que em convidava a visitar la seva web on hi ha part de la seva obra pictòrica, i ho feia per que havia vist aquest blog i llegit les meves experiències en el Delfín del Tirreno, barco del qual havia fet una aquarel·la.

A partir d’aquest moment hem mantingut bastants contactes via mail, ja que m’agraden molt les aquarel·les que l’amic Roberto pinta i li he fet diferents encàrrecs tant per la meva col·lecció particular com per fer un obsequi al meu amic el Capità Jaume Domingo.

Posteriorment vàrem coincidir a la sala d'actes de la Facultat de Nàutica de Barcelona, a la presentació del primer volum de "Historias de la Marina Mercante Española" on ha participat com a il·lustrador del mateix amb textos de Vicente Sanahuja (Vida Marítima)

Aquí poso les aquarel·les del Ilustrador de Barcos que li he encarregat i que m’agraden molt,



Benimamet (Naviera de Exportación Agrícola S. A.)


Delfín del Tirreno (Naviera del Atlántico)

Cierzo (Compañía Trasmediterránea)

Delfín del Atlántico (Naviera del Atlántico)



1 comentari:

javier moreno ha dit...

Coincido. Roberto es un excelente artista y mejor persona.